הכירו 5 טכנולוגיות חדשות שיעזרו לכם לייעל את העסק

בעלי עסקים קטנים או גדולים מתמודדים יום יום עם התחרות ההולכת וגוברת בשוק, עם משברים כלכליים, עם מצוקת תזרים המזומנים, עם בעיות לגיוס מימון ואשראי ועם מגוון בעיות נוספות. לכן, כל בעל עסק נדרש כיום למצוא פתרונות מתקדמים וחדשניים לייעול העסק שלו. אם גם אתם מעוניינים לייעל ולשפר את העסק כדאי לכם להכיר 5 טכנולוגיות חדשות התורמות לייעול העסק, לחיסכון עלויות הוצאות התפעול ולשיפור הרווחיות והגדלת מעגל הלקוחות.


1. שירותי ענן - בשנים האחרונות אנו שומעים מכל עבר על טכנולוגיית הענן ובתקופה האחרונה החלו עסקים רבים להבין את היתרונות הטכנולוגיים של שירותי הענן לעסקים. כך לדוגמה, ניתן להעביר את סביבת העבודה הממוחשבת של העסק לטכנולוגיית ענן חדשנית ויעילה כמו Google Apps לעסקים, והעסק זוכה לשירותים מתקדמים ללא השקעה אינסופית בתחזוקת השרת, בלי עלויות גבוהות הנדרשות לאחסון ועוד. שירותי ענן מאפשרים לעסק ליהנות מדואר אלקטרוני עסקי, מעבודה משותפת על מסמכים, משיתוף, גיבוי ואחסון קבצים ומסמכים, מניהול יומן פגישות רב משתתפים ומגישה מהירה ונוחה ליומן, לאנשי הקשר ולמסמכים מכל מקום בעולם ומכל מחשב, סמארטפון או טאבלט.


2. מערכת לניהול מידע - העולם הפך כבר מזמן לכפר גלובלי וכיום ניתן למצוא עסקים רבים הממוקמים על גבי הגלובוס במרחקים עצומים. בנוסף, הצרכן הישראלי מודע כיום לאיכות השירות של חברות ועומד על שלו. כדי להתמודד עם התחרות בשווקים נדרשים עסקים קטנים, בינוניים וגדולים לספק חוויית שירות איכותית ומתקדמת ללקוחות ולכן חשוב להטמיע מערכת ניהול מידע CRM בעסק. המערכת נועדה לשיפור ביצועים, לייעול העבודה ולמתן שירות מתקדם, מהיר ואיכותי ללקוחות ולספקים של החברה. מערכת לניהול מידע מאפשרת לעסק לשמור על הלקוחות ולמנוע נטישתם, להגדיל רווחיות, לקצר זמני המתנה של לקוחות שמתקשרים לעסק ולשמור על קשר רציף ואפקטיבי שתורם למיתוג העסק ולגידול בהכנסות.


3. מוקד טלמיטינג לתיאום פגישות - במציאות הכלכלית המורכבת בה אנו חיים נדרש כל עסק לצמצם עלויות תפעול. עם זאת, העסק חייב להגדיל מכירות ולהעניק שירות טוב יותר ללקוחות כמו גם לנצל את הזמן של אנשי המכירות ביעילות. לכן, כדאי לתאם פגישות אפקטיביות שמביאות לתוצאות הרצויות מומלץ להטמיע בעסק שירותי טלמיטינג לעסקים של ביפר, שירות אפקטיבי במיקור חוץ שמאפשר למקסם את התפוקה וההצלחות של אנשי המכירות של העסק.


4. מרכזיית IP לעסק - כדי להוזיל את עלויות התקשורת של הארגון כדאי לרכוש מרכזיית IP מתקדמת שמציעה פתרונות תקשורת חדשניים וייחודיים. מרכזיית IP מאפשרת להקליט שיחות, להפנות שיחות בשעת עומס לשלוחות פנויות, ליצור תיבות דואר אישיות, לחבר מכשירים ניידים למרכזייה ולנהל מערכת פיקוח ובקרה לשם ייעול העבודה בעסק, ובמיוחד כדי להוזיל את העלויות הגבוהות של שיחות הטלפון היוצאות.


5. סליקת אשראי באינטרנט - עסקים רבים נוהגים לסלוק את כרטיסי האשראי של הלקוחות באמצעות מסופונים אך שיטה זו יקרה יותר בהשוואה לטכנולוגיית סליקת האשראי באינטרנט. ניתן לחסוך אלפי שקלים בשנה ויותר באמצעות מעבר למערכת סליקת אשראי באינטרנט ויש למערכת יתרונות רבים נוספים כמו גישה מכל מקום, הפקת דוחות חשובים ועוד.