כיצד נגרום לאתר שלנו להופיע בתוצאות של זנב ארוך?

קידום אתרים הוא עניין מורכב אשר צריך להתבצע ביסודיות. ההליך של הקידום מחייב סבלנות והתייחסות להמון מרכיבים ובניהם גוגל, הגולשים והעסק. ההתייחסות לכל אחד מהמרכיבים חייבת להתבצע כאשר מבצעים קידום של האתר וכדי לקבל תוצאות בזמן קצר יחסית כדאי לבחון קידום דרך "זנב ארוך". כדי להבין כיצד נגרום לאתר שלנו להגיע לתוצאות גבוהות בחיפוש כדאי קודם כול שנבין מהי המשמעות של "זנב ארוך" ולאחר מכן נבין איך בוחרים ביטויים מתאימים.


מהם ביטויי זנב ארוך?


אם התחלתם לברר על אודות קידום אתרים אפשר לשער ששמעתם על מושגים שונים בתחום כשאחד מהם הוא בוודאי ביטוי זנב ארוך והוא מתייחס לקידום אורגני. משמעותו של הקידום האורגני הוא קידום שאינו דרך המודעות של גוגל (אלו שמופיעות בצדדים, בראשית הדף ובתחתית שלו). לכל עסק יש את התחומים הראשיים שהוא עוסק בו ויש את התחומים המפורטים יותר. התחום הראשי יכול להיות כל דבר שהעסק מציע (שירות או מוצר) והתחום המפורט יותר יכול להיות אותו שירות או מוצר אך באזור מסויים בארץ (צפון, דרום, תל אביב, מיקום ספציפי או כיוון כללי). הזנב הארוך יכול להיות גם הביטוי אותו אתם רוצים לקדם עם מילה נוספת כמו למשל "בזול", "מומלץ" ועוד.


כיצד בוחרים את ביטוי הזנב הארוך?


הבחירה של הביטויים אותם מקדמים בצורה אורגנית היא חלק משמעותי מאד בקידום של האתר ושל העסק. חשוב להבין כי למילים השונות אותם מקדמים יש משמעות רבה גם לאתר גם לעסק עצמו כיוון שמי שיפנה לאתר עם חיפוש של ביטוי הזנב יצפה למצוא את השירות או המוצר ולא רק את האתר (למשל מי שמחפש מוצר מסויים בזול ויגיע לאתר שעוסק רק במוצרי יוקרה, לא יתקשר לעסק ואז גם אם האתר מקודם מאד הוא לא יביא לקוחות). רגע לפני שאנחנו חושבים אלו ביטויי זנב ארוך מתאימים לנו חשוב שנבין כי קידום אתרים בצורה אורגנית הוא הדרגתי והוא תהליך שכל פעולה שבו יכולה לשרת פעולות נוספות וכי חברות בעלות מומחיות בתחום יכולות לבחור את הביטויים הנכונים ולעשות את הפעולות שישתלמו לאתר בטווח הארוך.


איך מקדמים ביטויי זנב ארוך?


השאלה איך עושים קידום אתרים אורגני ואיך מקדמים ביטויי זנב ארוך רלוונטיים לכל בעל אתר וכדאי תמיד להתעניין בתחום כדי להגיע לחברה המקדמת עם רקע מקדים. את הקידום של הביטויים מבצעים בדרכים אורגניות דרך: