מה הם הגורמים שהכי משפיעים על קידום האתר בגוגל

אם רציתם לקדם את האתר שלכם בגוגל, אנו בטוחים שמידה ועשיתם מחקר קטן, גיליתם שישנן לא מעט דרכים ואסטרטגיות לקידום נכון של האתר. בכדי להקל עליכם מעט ולעשות לכם סדר, אנו נמנה במאמר הבא את הגורמים החשובים ביותר שאנו חושבים שיש לקחת בחשבון כאשר רוצים לקדם אתר בגוגל.

צפיפות מילות מפתח באתר - כאשר אתם בוחרים לקדם את האתר שלכם או דפים מסוימים באתר על ביטויים מסוימים בגוגל, תוודאו שהתוכן שמופיע מכיל את הביטויים שאתם רוצים לקדם בצפיפות הנכונה. כך לדוגמה אם אתם רוצים לקדם ביטוי מסוים והוא מופיע בטקסט יותר מידי פעמים, עלול לקרות מצב שמנוע החיפוש של גוגל יבין שאתם מנסים לרמות בצורה כזו או אחרת, והוא יעניש אתכם על כך. בשל זאת, חשוב מצד אחד לוודא שהביטויים שלכם מופיעים באתר, אך מצד שני שיופיע באופן טבעי ולא יותר מידי פעמים.

כותרות - תגי ה - h1, h2, h3 הינם בעלי חשיבות גדולה לכל אחד אשר רוצה לראות את האתר שלו מתקדם במנוע החיפוש של גוגל. אנו ממליצים לוודא שמילת המפתח שאתם רוצים לקדם מופיע פעם אחת בכותרת h1 ולפחות פעם אחת בכותרת h2. זכרו שבסופו של דבר מספר מילות המפתח שיופיעו בעמוד שלכם באתר תלויה גם באורך הטקסט שמופיע באותו עמוד. כך שלצד פקטורים אחרים וחשובים כמו רישום דומיין ישראלי, עליכם לוודא שמילות המפתח באתר שלכם מופיעות באופן טבעי ככל שניתן.

קישורים חוזרים - כפי שאתם וודאי יכולים לתאר לעצמכם, כאשר גוגל רואה שיש לינק לאתר שלכם באתר אחר העוסק בתחום, אתם עשויים לקבל על כך קרדיט חיובי במרבית המקרים. אם הלינק לאתר שלכם משורבב בתוך תוכן רלוונטי שקשור לנושא המדויק בו האתר שלכם עוסק, או לפחות באותה הנישה, אתם עשויים להרוויח משיפור בקידום האתר שלכם במנוע החיפוש. קחו בחשבון שניתן להסוות את הלינק לאתר שלכם במילת המפתח שאתם רוצים לקדם, כך שגוגל יבין שהאתר שלכם מדבר על נושא מסוים.

רישום דומיין ישראלי - אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם על ביטויים בעברית, דעו לכם שגוגל מעניק עדפיות לביטויים בעברית לאתרים שהסיומת שלהם ישראלית, כלומר רישום דומיין ישראלי. כך שאם לדוגמה האתר שלכם נגמר בסיומת דוט איי אל, הסיכויים שתדורגו על ביטוי מסוים בגוגל יהיו גבוהים מאשר הסיכויים של אתר מקביל העוסק באותו התחום ומתחרה על מילת מפתח זהה, אך הסיומת של האתר שלו הינה דוט קום. בכל אופן, תקחו בחשבון שמדובר בפקטור אחד של רישום דומיין ישראלי, לצד פקטורים רבים אחרים שיש לקחת בחשבון.