בנייה קידום וקופירייטינג

אנשים כיום כבר עשו הכל וראו הכל ולכן לא פשוט לשווק להם מוצר, שירות או עסק. כדי לשווק בצורה מוצלחת, חובה לעניין את קהל הגולשים שנכנסים אל אתר האינטרנט שלכם, דף הפייסבוק או דף הנחיתה. במאמר זה נגולל בפניכם מהו תפקידו של הקופירייטר וכיצד הוא נחשב ארנב הקסם של עולם הכתיבה והשיווק האינטרנטיים.

בונים ומקדמים- בצורה חכמה


אם בעבר אנשים חיפשו חברות בניית אתרים וחברות קידום אתרים שיכלו לספק להם אתר אינטרנט במהירות ושירותי קידום, שיובילו את האתר שלהם למעלה רשימת התוצאות של מנוע החיפוש של גוגל תוך פרק זמן, כיום רוב האנשים מודעים לעובדה שקידום לוקח זמן וצריך להיעשות בצורה מקצועית וחכמה על ידי מומחים בתחום וזאת על מנת שגוגל תדרג את האתר בדירוג מכובד ושחשוב מאוד לבנות אתר אינטרנט שמותאם לפעולות קידום וכולל תכנים מעניינים שיובילו את הגולש לא רק להיכנס ולקרוא את הכותרת של דף הבית או כל דף אחר, אלא גם להמשיך ולסייר באתר תוך קריאת תכנים מעניינים.

קופירייטינג לאתר


קופירייטר הוא המושג הלועזי לרעיונאי. כאן מדובר על איש מקצוע שעובד במשרד פרסום או כעצמאי ומייצר סוגים שונים של כותרות ותכנים, ביניהם גם לאתרי אינטרנט, ברושורים שיווקיים, דפי נחיתה, בלוגים ועוד. אמנם כל הקשור אל קופירייטינג החל במשרדי פרסום, אך כאשר האינטרנט נכנס אל חיינו והמומחים הבינו שצריך לגרות את קהל הגולשים על מנת, שישהה יותר משנייה שניים באתר ועל מנת להניע אותו לפעולה, החלו הרעיונאים לפעול גם בתחום הכתיבה השיווקית באינטרנט. נכון להיום, כל חברת כתיבת תוכן מעסיקה קופירייטרים שמספקים שירותי כתיבה שיווקית ללקוחות וכל חברת בניית וקידום אתרים, מקיימת קשרי שיתוף פעולה עם קופירייטרים עצמאיים או חברת כתיבת תכנים.

הקופירייטר שלכם


ההחלטה לבנות אתר ולקדם אותו מחייבת גם חיפוש דקדקני אחר קופירייטר ו/או חברת כתיבת תכנים שיכולה לספק לכם מומחים בתחום כתיבת מלל לדפי אינטרנט, כתיבת מאמרי קידום, כתבות אינפורמטיביות מקצועיות וכמובן כתיבה שיווקית. קופירייטרים יהיו אחראים על כתיבה ממוקדת, שמחדדת את המסרים השיווקיים אותם מעוניינים להעביר לגולש, הם יהיו אחראים על הכותרות האטרקטיביות שימשכו את קהל הגולשים להקליק על הקישור אל אותה כתבה בעלת אותה כותרת והם אלו שבסופו של דבר יצליחו לגרום למי שנכנס אל האתר שלכם להשאיר פרטים או לחזור ולבקר בו כל אימת שהוא צריך שירות או מוצר שהעסק שלכם משווק.

לסיכום, לאחר בניית אתר האינטרנט וטרם קידומו, חשוב לשכור את שירותיו של אותו הקופירייטר שיוכל לכתוב עבורכם את המלל בצורה הטובה ביותר.