קידום אתרים ב-2019

אם יש משהו שלמדנו בשנים האחרונות, הוא שהדרך הטובה ביותר לקידום עסקים היא באמצעות האינטרנט. בעולם שבו הטכנולוגיה מתפתחת מיום ליום, זה בהחלט לא מפתיע שעסקים רבים בוחרים להשקיע בנכסים הדיגיטליים שלהם, ובייחוד בקידום האתר. אילו פעולות חשוב לבצע בתהליך הקידום האורגני? ריכזנו בעבורכם את כל המידע הנחוץ.
 

התחילו בעבודת SEO עוד בשלבי הקמת האתר


רבים נוטים לחשוב שפעולות לקידום האתר מתבצעות רק לאחר שהאתר באוויר, ולמעשה מדובר בטעות. קידום אתרים אורגני מתחיל עוד בשלבי הקמת האתר והאפיון. כך תוכלו לבצע פעולות חיוניות לקידום האתר במנוע החיפוש מבעוד מועד, ולחסוך לא מעט זמן וכסף בשלבים מאוחרים יותר.
רכשתם דומיין? דאגו לאנדקס את האתר, גם אם הוא ריק מתוכן, כך תוכלו להבטיח שהאתר יצבור וותק. כמו כן, רצוי ומומלץ לפתוח google webmasters tools.
 

כיצד לקדם את האתר בשנת 2019?
 


קידום אתרים אורגני (SEO) הוא תחום דינאמי שמשתנה לעיתים קרובות, כך שלעיתים, מה שעבד לפני שנתיים, לא בהכרח יעבוד גם השנה. אחד הדברים החשובים ביותר בתחום זה, הוא להישאר מעודכנים בכל השינויים באלגוריתם של גוגל ובכל המגמות בקידום אתרים, מה שניתן לעשות בקלות באמצעות הרשמה לניוזלטר של מקדמי SEO מומחים או לעקוב אחר חדשות גוגל בארץ ובעולם.
אלמנט משמעותי וחיוני לקידום האתר, הוא מחקר המילים ומחקר המתחרים. מחקר מילים יאפשר לכם להבין מהו היקף הביטויים הרלוונטי בעבורכם, כמו גם יסייע לכם להתמקד במילות המפתח האידיאליות ביותר, לרבות ביטויי זנב ארוך. מחקר מתחרים, יעניק לכם לא מעט מידע אודות המתחרים הישירים שלכם, וכיצד הם מקדמים את האתר שלהם. שני המחקרים הללו יעניקו לכם זווית ראיה מדויקת ויעילה לתכנון אסטרטגיית הקידום, כמו גם לבנות את האתר באופן היררכי, ולבצע את הפעולות הנכונות בעבור האתר שלכם.
 

אופטימיזציה לאתר


אופטימיזציה טומנת בחובה לא מעט שלבים, החל מהתאמת האתר למובייל, דרך יצירת פירורי לחם לעמודי האתר ועד הפניות 301 ו- 302. כמובן שישנן פעולות נוספות שיש לבצע באופן תדיר במסגרת האופטימיזציה, ולכן מומלץ לעבוד בצורה מסודרת ולוודא שכל הפעולות הללו מבוצעות כנדרש.
 

בניית קישורים נכונה ויעילה


בין אם מדובר בבניית קישורים פנימיים או בבניית קישורים חיצוניים, הרי שיש לבצע זאת באופן מושכל ויעיל על מנת שבניית הקישורים תיראה אותנטית.
 

השקיעו בתוכן איכותי


זה לא סוד שכדי לקדם אתר יש צורך בתוכן, כשבדרך כלל מדובר בתכנים מקצועיים (בתחום של העסק שלכם), שעולים מידי חודש בבלוג האתר. אחת הטעויות הנפוצות לשנת 2018 וקודמותיה, היא שילוב אגרסיבי של מילות המפתח במאמרים באתר, תוך יצירת תכנים פשוטים, שלעיתים לא מעניקים לגולש ערך מוסף.
כדי לייצר תוכן איכותי באתר, הכולל מאמרים מקצועיים ואפקטיביים, חשוב לכתוב תכנים מקיפים בנושאים שמעניינים את קהל היעד שלכם. יתרה מזאת, השתדלו לייצר תוכן מקורי, בעל ערך מוסף וזווית ראיה חדשה אודות נושא המאמר. לכל מאמר שכזה חשוב לבצע אופטימיזציה בטרם עלייתו לאוויר, ורק לאחר שביצעתם את כל הפעולות הנדרשות (כמו טייטלים וקישורים פנימיים), תוכלו להעלות את המאמר לבלוג.

שנת 2019 כבר פה! נוכחות דיגיטלית היא אלמנט משמעותי וחיוני לכל עסק, ולא משנה באיזה תחום הוא עוסק. כיום, חיפוש אחר בעל מקצוע או שירותים ייחודיים, נעשה באמצעות הרשת, לכן ישנה חשיבות ניכרת לקידום אתרים אורגני, המהווה כלי חיוני לקידום העסק. אל תישארו מאחור – חפשו מקדם אתרים מקצועי שיוכל לסייע לכם לקדם את האתר ולהוביל את העסק שלכם להצלחה.